Naar buiten!
- 8 mei
- 1 minuten om te lezen
Coaching gebeurt meestal binnen. Tegenover elkaar, in gesprek. Buiten geeft een heel andere beleving en waarde. We zitten zoveel in ons hoofd, terwijl we toch zeggen: luister naar je onderbuik, of: volg je hart! Daar moet je niet alleen over nadenken en praten. Je moet ook kunnen voelen wat er in je omgaat. In je lijf, je emoties en de energie die je krijgt of die juist weglekt bij bepaalde mensen of situaties.
Waarom werkt coaching in de natuur zo goed?
🌿 Je ontspant sneller
🌿 Je komt letterlijk in beweging
🌿 Gesprekken voelen minder 'zwaar'
🌿 Je ervaart helderheid
De groene omgeving én je lichaam helpen je brein naar meer helderheid en richting. Daarom combineer ik coaching met wandelen.

Karin Verbeek - coach Arnhem
.png)


Opmerkingen